i spend my time just thinking 'bout you



Black eyed peas - meet me halfway

Tjabba tjena hallååå , nu är ponthus och tränar så då gick jag hem. Eller sa jag ens att jag skulle gå till han? Stack iallafall dit. Ska va me han sen när han är klar också, tro vi ska till skb elle nått. Va me linnéa och sebbe :) fast nu sa pappa att janine kanske skulle komma hit för hennes föräldrar skulle hit, så jaa om hon vill till skb så följer hon me annars få vi komma på nått annat att göra :)

Men ska nog ta en dusch elle nått nu för jag ha så lite..
eller nä juste, jag har ju lovat att städa rummet idag, inte kul :o
ska byta lakan i sängen också, ha inte gjort de den här månaden.
jamen ja kommer väl me en uppdate sen jarååå :>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0