hey

 

Ester dean ft chris brown - drop it low

nu är jag hemma från janinis, ska strax ner på popgrillen och äta me familjen. lukas ha ju tjatat om de hela veckan! kan väl offra mej nu när maten blir gratis och jag slipper gå, hehe. så skippade jag hårförlägningen för jag drömde typ värsta drömmen att jag va me i en fjortisvideo och hade långt hår, pushade bröst och en stjärna på näsan.. men de betyder inte att jag inte köper en, jag mena bara för man ha löshår är man inte fjortis heller, de kanske räknas som fjortis men inte på alla! :) sådeså.

men nu ska jag byta om och dra på mej lite mascara, behöver inte ha nå puder för jag vart faktiskt rätt brun när jag solade heheh ;) lycka!
aja vi hörs :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0