hejhejhallå

tjaaa, vaknade väl för typ en timme sen, har bara hunnit duscha och ätit gröt och så. Håller på att spåna på en hiss och diss lista, så vänta bara så kommer de en sån också :) kanske inte idag, men imorn iallafall! Om jag hinner blogga nått då vill säga, ska till fränsta hos farmor och farfar och äta julbord. Snart ska jag ner till ponthus, ska va med han en sväng innan mamma skjutsar mej till kempe :) kommer ju inte träffa han förens tidigast tisdag för på måndag åker han bort han med. Inte kul!

Hhahahahahha och nu när jag sätter igång camen då ser jag att jag har ju såklart tandkräm runt hela munnen, hur typiskt mej är inte de då?! Hahaha antingen har jag i ansiktet eller på kläderna, vet inte hur många gånger jag har fått bytt om innan skolan för jag dregglat ner mej med tandkräm, riktigt nice!

Aja men nu ska jag bara platta håret sen kilar jag,
få väl se när vi hörs :))))


Och jag tar med kameran!!!!!111


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0