haha fulis

rensade hela min bdb på bilder, tog bort 100 st! ojoj säger jag, hade 215 så nu ha jag 115. vissa va för skämmiga, vissa onödiga. men nu är de rensat och fint :) så raderade jag min spotufy lista (än en gång) så nu håller jag på rensa och ska fixa nytt material ;);) en artist som jag måste hissa nu är chris brown! ha aldrig riktigt gillat han, men nu ha jag lyssnat på lite olika låtar och sådär och nog är han bra allt :)

tog en kebabrulle på popgrillen, asliten va den och me tunnbröd runt istället för de goda brödet som dom bruka ha :o åt knappt halva, åt upp lukas cheese dip istället haha. ska kolla på kvarteret skatan ikväll, de är skit kul :D speciellt kåt-gun, hahahah


kanske man ska börja köra den? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0