gymnasie

Åh va jobbigt dedär med gymnasiet ska vara, jag hade ju bestämt mej för media, sen bestämde jag mej för teater och nu står jag mitt i mellan. Jag vet inte alls ja. Varför måste man välja för? Men vi gör såhär, kollar fördelar och nackdelar med ställerna.

TEATER:

+ Närmre
+ Jag tycker de är skit roligt

- Läju ba få nått svensson jobb
- JAG BLIR KVAR I TIMRÅ.

MEDIA:

+ Jag få inge svensson jobb precis
+ Slipper timrå

- Nti eller hedbergska isf?
- Kallt på vintern att åka buss

De känns som att plusen på media avgör ganska rejält,

eller..?

 

åh va jobbigt :(


Kommentarer
Postat av: karolina

amen linda de där med jobb kan du ju inte tänka på nu för du kan lika gärna få ett sånt jobb efter media och du måste plugga vidare vad du än går helst :)

2010-01-09 @ 17:48:29
URL: http://amandaakarolina.blogg.se/
Postat av: Janine Romby

Hedbergska :D:D där ska jag gå jue:D

2010-01-09 @ 18:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0