ensam flicka i ett hörn

Tjaaaaaa , idag skulle jag ju ha tjejgruppen men de blev de inge av, de börjar inte förns om två veckor så jag hade svenska med ellen :) fick läsa nån novell skit, om nå nunner som knulla en trädgårdsmästare i smyg, haha? Fult. Sen stack jag, ponthus och johan till coop och köpte popcorn. Sen stack vi till johan och väntade på tre bussen en timma, så följde dom med hem till mej. Dom slog min bror sen vare väl inte så mycke mer me de hahah. Johan stack typ halv fem och träna, nån gång efter sex skjutsade pappa mej, ponthus och johan till gården där de va skit tråkigt och jag va bara less så alla trodde jag var sur/ledsen. Fast de va jag inte. Tror ja. Åkte äntligen hem med tjugo över nio bussen, gick jag hit och åt mackor. Ska sova nu så jag inte är så trött imorn.

 

Godnatt

kan tillägga att jag hatar min jävla fitt dator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0