couse i can't live without you



hejhej , nu ha karro nyss dragit så jag sitter här och funderar på va jag ska ha på mej idag. ludvig fyller ju år men alla va sjuka elle så jobbade dom så de är bara mormor, morfar, farmor och farfar som ska komma och äta taccos om typ en timme.

så funderar jag på en till sak, om jag ska köpa den där hårförlägningen eller inte. de kommer väl va kul att ha den men frågan är ju hur mycke kommer jag använda den? jag mena, i början använde jag ju jämt den blonda men sen i slutet så gjorde jag inte de. okej de va ju för den va förstörd haha, men när jag köpte en ny använde jag den kanske 10 gånger under en månad innan jag sålde den.. så jag vet inte än, och de är ju ganska mycke pengar. jag ska låna karros och kolla om den är min färg, är den de och jag känner att jag vill använda hårförlägning så köper jag en annars skiter jag i de. jag är ju van me kort hår nu. fast jag tror ändå att jag köper en, fint me långt hår ju.

jaja nu orkar jag inte tänka mer på dedär nu ska jag gå och byta om,
tjingeling ;>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0