bällen!



Det vi hade, de saknar jag.
så jävla mycket!

Jag har nog aldrig i hela mitt liv haft så roligt som jag har haft med dej,
nog för att vi mest hade dumheter för oss haha :')
Jag minns dedär lovet då vi va med varandra VARENDA dag,
de gick inte en dag utan att vi va med varandra!
Sov inte jag hos dej så sov du hos mej,
och när jag så gott som bodde hos dej & din härliga familj!

Hahah skulle gärna skrivit alla våra roliga minnen här
men de känns som att de stannar mellan oss som inte är 30+
Sen när vi gled ifrån varandra, de va bådas fel.
Vi höll inte ihop som vi lovade, fan asså!
Och så mycket som du lärt mej, jag hade 0 självrespekt innan jag började va med dej
Hade de inte vare för dej hade jag definitivt inte varit den jag är idag

Ibland undrar jag om vi kan få tillbaka de vi hade,
skulle de gått eller har vi vuxit ifrån varandra nu?
Det hoppas jag då inte, sitter och flinar för mej själv
Hahah åt alla våra jävla minnen! :)
Jag älskar dej ellenor dahlström


Kommentarer
Postat av: ellenor

:') jag älskar dig också, jag ve inte vad jag ska säga.. men jag kan säga att jag gråter nu.. :'( det är glädje tårar. jag vet inte heller om vi kan få tillbaka de vi hade.. jag hoppas det det är ör dröm, för mig. <333

2010-01-10 @ 01:39:37
URL: http://bakomsidan.blogg.se/
Postat av: paulina♥

va söta ni är :)

2010-01-10 @ 02:18:20
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0