aaaaarg

FAN VA DAMP JAG HAR PÅ MITT HÅR!!!!!!!!

De se helt förjävlit ut de gå inte att göra nånting för de är så äckligt kort och frisyren är så jävla konstig, och de där med underhåret ångrar jag som fan. Jag vill färga håret! Mörkt ska de va, skitmörkt. Men de läju också gå åt helvete för de är så ljust. Men jag får inte mina pengar förens på torsdag, då jag faktiskt ska till sthlm över dan, och sen kommer jag inte kunna köpa hårförlägning förens efter den 27e.. åhhh!

Less jag blir, nu måste jag åka till skolan dessutom.
Usch, hejdå

Kommentarer
Postat av: Anna V

Gå till en duktig frissa och fixa håret, det är det sååå värt eftersom det bli bra resultat. Synd att det ska vara så dyrt bara...

Kram

2010-01-18 @ 07:51:43
URL: http://annaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0