-

jag ha funderat ett tag på va min gamla blogg hette, elle a nån jag hade som jag kunde skriva av mej i. så kom jag på att jag kunde ju bara logga in på inlogngingen hahah,smartis! så nu ha jag suttit och läst i den dom senaste timmarna, fyfan va jävla dåligt jag mådde. jag börja grina bara av att läsa dedär, snacka om flashbacks.. jag hoppas för allt i mitt liv att jag aldrig hamnar på de stället igen. gud va mycke hat jag hade, jag som tycker jag kan va hatisk och så nu men neheru verkligen inte. och hur fan de va mellan mej och min mamma, vi ha de ju bra nu, helvete. och va jag höll på! jag svär jag hade förträngt/glömt hälften av allt som står där, nu känner jag mej så jävla deprimerad efter att ha läst igenom allt dåligt och jobbigt jag gått igenom 2009 så jag kommer inte ens kunna somna i natt. men ändå är jag glad att jag är på en helt annan plats nu, att allt de där är gammalt. fan va grym jag är.


Kommentarer
Postat av: linnéa

ja mår dåligt av att bara läsa igenom min blogg ja har nu. de är nog aldrig bra att läsa igenom gamla saker när man mådde sådär. i understands u <3

2010-01-24 @ 21:19:35
URL: http://linneaakempe.blogg.se/
Postat av: karolina

men du linda! jag visste att du skulle klara dig igenom den dåliga perioden, och de gjorde du! :) näär dom dåliga stunderna kommer igen så ska du tänka tillbaka att du en gång klarat att ta dig igenom det, så då gör du det igen också :)

2010-01-25 @ 18:55:22
URL: http://amandaakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0