we don't make love baby we make magic

hah , kul humor jag har. jag sitter på google översättarn och skriver på olika språk så trycker jag så dom prat översätter de, hehe fulit :) de är sånt jag roar mej me såhär på kvällskvisten! elle njaa , snarare natten nurå men ändårå.

fick värsta suget efter å basta nu när jag känner efter :o men orkar inte sätta igång den, ha redan duschat två gånger idag och de räcker och blir över för jag tycker bara de är jobbigt att duscha. mycke roligare att bada! jag och janine simmade nästan två längder idag innan vi såg att bubbelpoolen va ledig så då stack vi dit istället hehe :)

äh nu räcker de me google grejen nu ska jag dunka musik jao
heheh , pöööösssäääänn


hahahahaahah hej barbie
jag är inte trött alls ja , tro jag ska gå och väcka lukas så jag få lite sällskap i min pigga kvälll :)han kan kolla på barbie me mej, ha ju faktiskt en film me na. men njaaae lite pinsamt hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0