tråkig


söt rosett hihi, o shit va redhead jag ser ut o va där!

åkte hem tidigare idag för jag kände mej inge pigg alls, kunde inte somna i natt så jag va astrött också hann jag inte äta frukost imorse + sen lunch så jag höll ju på avlida.. så jag ha gått runt me bultande huvudverk innan jag gick och la mej i vilorummet nån timme, va så slö så jag höll på somna under genomgången på matten också så jag fick åka hem, skönt. ska gå och sova snart igen! så måste jag duscha också, känner mej as äcklig ;o

önska jag hade en tv på mitt rum så jag kunde ligga och glo på den tills jag somna, för i lillsoffan här uppe är ju alltför mini och därnere är de så himla kallt. så jag få somna utan tv, ha ju gått bra dom senaste 15 åren så de ska nog funka idag också :)

så är de teater ikväll, men jag läju inte få gå eftersom jag åkte hem, sen kommer jag väl inte ha orken till de heller. inte varit där på tre gånger isåfall, inte bra! men jag känner inte för de längre. de bli ju så av vissa orsaker..

jaja nu ska jag ta mej en tupplur,
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0