tjaaaaaaa



Jag bloggade ju inte efter teatern igår men de va för jag va så jävelst trött, jag slocknade typ klockan tio. fyfan va skönt, kände mej helt utvilad när jag vakna men nu är jag trött igen.. haha och att jag skulle upp klockan sex och bada blev ju inge av, somnade om för jag trodde jag tryckt på snooz men tydligen inte.

sen stack jag och karro och köpte choklad efter skolan, köpte 3 för 15 kände mej asfet så då gav jag en till alex för jag stötte på han, snäll jag är! a sen åt vi ju dom.. på teatern så smälte vi en och doppade äppelbitar i, as gott men mådde väldigt illa efter de.

idag ska jag va me ponthus iallafall, såg han inte på hela dan igår och de va inge kul heller :o
men aja nu ska jag jobba me hinduism guuud va kul......
hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0