skor



hela högen är från skopunkten!

jag håller på att tänka igenom vad jag ska köpa till sommarn, jag kan ju köpa ungefär en dyr sak varje månad så nu i mars ska jag köpa skor! jag vet inte än om jag ska köpa höga med liten klack, eller om jag ska köpa lite kortare med hög klack. jag kommer nog få nån av paren av mamma så jag får kolla ut vad jag ska ha :)

sen måste jag ju ha en väska också! en mellanstor som jag kan ha gympasaker i, och badkläder och sånt till sommarn. så jag slipper släpa runt med en ryggsäck.. så ska jag köpa sommarkläder, men det kan jag ju göra i typ maj eller nått.

men jag ska gå ut med hunden nu, sen ska jag gå och sova.. skönt! ska börja gå och lägga mej i tid nu så jag orkar skolan, så jag skriver väl imorn.

hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0