she's an angel


flipsyde - angel

hey , kollade på ghetto blaster eller va den nu hette förut, den va väl rätt så rolig :) sen kom ponthus och joinade mej och lukas och kollade klart filmen, så ha vi tage lugnt och myst och sådär :) skön dag! hehe. följde han en bit hem så kom nyss hem, man kan ju inte gå hästvägen så han måste ta världens jävla omväg hem till sej.. stackarN!

imorn ska jag hänga me karro hem efter skolan, sen äre teater! dom håller på och gör om manusen woho, tack säger jag bara! haha .. så ha vi nationella i svenska imorn också :o tro de va läsförståelse, eller nånting sånt. eller jo de vare nog, ha för mej de. också är de gympa.. suck, men ska börja va me på de nu. tänker faktiskt sikta mot ett vg ;) nog för att de lär va omöjligt me min frånvaro, pia ha inte ens koll att jag är i hennes gympa grupp :o hon kan stå och snacka me linnea att hon ska va me på gympan oftare så står jag precis brevid, så en gång skickade hon ut mej ur salen för jag va ju inte i hennes grupp tydligen, fast egentligen så jo. hehe de känns ju skitbra! kommer få kämpa järnet om jag ska få vg, klart jag inte kommer få de men jag kan ju iallafall låtsas sträva mot de :)

aa så nu vet ni de! ska kika runt lite nu sen ska jag nog gå och lägga mej,
eller nej de ska jag inte.. sen ska jag de!
adjöken iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0