segis

men hallå! gick väl som de gick på nationella, man hade 2 timmar och 40 minuter på sej att skriva typ ett debatt inlägg eller nått. snälla nån, jag va klar efter typ 45 minuter. skönit, då fick man sluta tidigare! nog att jag stannade kvar ett tag och va med folk och sen gick jag på lunchen, så skulle jag ju va med ponthus idag så gick han och träna så satt jag hemma hos han ett tag och väntade på han :)

så gick vi ner på frasses och åt strips, där va johan också. så följde dom mej en bit hem, har bara hunnit duscha, tror jag ska göra en macka eller nått bara för att hehe :) sen ska jag sova tidigt ikväll, fastän att jag har sovmorgon. duktig! eller ja vi får ju se hur det blir med att somna tidigt, men jag har typ varit yr och trött till och från idag för jag somnade sent igår så vaknade jag typ fem i natt av en marddröm så kunde jag inte somna om på ett tag. störigt? ja.

men nu ska jag hjälpa linnéa med bloggen,
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0