nya shoes

vi åkte och fixade det där kortet, det gick ju as snabbt! så nu ska jag bara vänta på att jag får ett brev om att jag kan hämta ut moppekortet, och självklart ser jag lika muppig ut på bilden som jag gör på dom mesta bilder det finns av mej.. :) kul, as kul!

sen for vi på skopunkten och var där över en timme hehe, provade en hel del skor jag! gud vad fina skor dom har där, jag älskar den affären. fick med mej två par hem också, såååå snygga!!! speciellt ena paret, kär jag vart :o ska ha på mej dom imorn tror jag, isåfall får ni mariedalare se på snyggingarna!


med klack, såklart att dom inte är lika tjusiga på bild men men

utan klack

hehe och just nu springer jag runt i korta jeansshorts bara för att känna sommarkänsla, längtar ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0