måndag morgon



hey ! idag tackade jag nej till skjuts till skolan, orkar inte va där halv åtta när jag inte börjar förns tjugo över. så nu funderar jag på om jag ska gå eller ta åtta bussen, tror jag går faktiskt. kan ju behöva det efter helgen! jag fettar nå jävulskt varje helg, chockad alltså. eller ja nu för tiden, förut va det väl inge farligt. så nu den här veckan ska jag inte äta nå godsaker alls! eller jo på helgen, men inte lika mycket som jag brukar.

idag ska jag iallafall vara med linnéa :) vet inte vad vi ska hitta på, men vi brukar ju komma på nått! så ska jag ha en pluggdag den här veckan, eller kanske iallafall.. okej det läju inte bli av men ändå :)

nu ska jag leta fram ponthus koss så jag inte glömmer dom idag igen, sen går jag till skolan.
hörs hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0