kempe

tjaa , stack iväg och va med linnéa en sväng där förut. internet krånglade, startade om datan och internet typ tusen gånger men de gick verkligen inte, fick typ damp.. fick iallafall skjuts till daceworld där linnéa tränade sen gick vi ner till navet efter ett tag och satt där inne och snackade bra länge tills ebba kom, då va vi kvar lite till hehe men sen stack vi till skönsberg och hann inte va där nånting typ för dom som så gärna ville att vi skulle komma stack på en gång. hm? aja sen drog ebba hem, och linnéa efter ett tag så då satt jag inne på hemköp och väntade på pappa. lite ensamt men sen dök svenne upp iallafall :)

så nu är jag hemma och ska gå och fika, ligger på toagolvet haha för det är så varmt där! golv värme you know. är helt stelfrusen om fötterna för jag är ju inte van med att ha tennisdojor som jag haft idag till chinosen, as kallt.. hur kan man gå så dag in och ut! men nu ska jag förflytta mej,

hah,
hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0