ja e nöjd

nått jag ha funderat på dom senaste dagarna ha vare "va tänker jag på nu för tiden, egentligen?". förut brukade jag alltid tänka på så mycke, antingen tänkte jag på massa gammalt eller så tänkte jag på planer för framtiden eller mål jag ville uppnå. men nu är jag nöjd som jag har de, så därför stannade hjärnverksamheten eller? jag vet inte om de är bra eller dåligt, eller de är ju bra på ett vis för mina tankar sätter alltid en sån press på mej haha, men annars är de ju inge fel me att ha nått att tänka på. alltså nu låter de som jag inte tänker men de gör jag ju såklart, men allt känns så bekymmersfritt nu :) det är nog för jag ta de lugnt och inte planerar så mycket. jag har gått i ide känns de som, jag ha inga roliga ideer eller nånting alls! jag som alltid brukar va så påhittig och sådär, nu är de ingenting liksom. hade de varit förut hade jag fått panik men nu bryr jag mej inte.

de känns bara så konstigt, jag är nöjd! jag brukar alltid ha nått att klaga på, men just nu, för tillfället, känner jag mej nöjd. okej de är väl för att jag är inomhus och inte är ute bland snön, när jag kommer ut kommer jag börja tänka "åh kan de inte va sommar, de finns inget att gö nu" och blablabla.

jag vet inte om de låter som om jag klagar eller inte, hah men jag tänkte bara skriva nånting annat än va jag gör. så då undrade jag på va jag tänkte på, och nu slog de mej att de är de jag tänker på. jag undrar liksom va jag tänker på, men då tänker jag ju samtidigt? hm krångligt.

jaja men nu ska jag ut me hunden sen ska jag sova,
godnatt! :)


sommmaar! och hehe ja jag är medveten om att jag ser ut som ett troll .. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0