hurtiga linda wooho!

hallåå, idag har jag varit med min underbara älskling hela dagen :) han åkte nyss, för nu ska jag träna! ska köra mage idag, så har jag lagt upp lite olika för hela veckan. och den här gången ska jag klara det!! ska träna hela mars ut, minst. gör jag inte det får ni slå mej hur mycket ni vill. så åt jag och ponthus banan och choklad idag, sista godsaken jag får i mej under hela mars och det som är kvar av februari. hehe förutom läsk då.. det går inte att hålla sej undan! men jag ska dra ner på det iallafall :)

så det ska bli värsta nyttigt och hurtigt hela mars månad, vad bra det kommer bli hihi! så ska jag börja lägga mej tidigare också, äta mer nyttighetsaker osv. vad jag planerar!

men nu ska jag träna hejs :D:D
och juste, så ska jag köra situps varje morgon och kväll!

till sommarn ska jag ha gått ner fem kilo så det så =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0