hejhejhejehj

filmen va riktigt spännande, den var bra! 4 av 5 toasters. men den var lite förvirrande då och då :o eller vadå lite.. fet känner jag mej också, ätit chips typ hela tiden sen i fredags HEHE. inte speciellt smickrande, fast idag har jag inte ont i magen iallafall. kanske vant mej höhö..

har fixat två filmer nu, mean girls och date movie. inte sett mean girls på hur länge som helst så kanske tittar på den ikväll :) eller nä kanske inte.. ska nog sova istället! också den där date movien minns jag inte ens vad den handlade om, men jag tyckte den var skit bra iallafall :D så den ska jag se nån dag också! kanske ska dra till med en skräckis också? får ju mina ryck då jag vill se en sån hehe. fast ändå :o ähh ska fundera lite på den punkten..

men a , heejsssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0