head over heal



idag har jag fått lånat linnéas chinos, ganska så najs! fast det känns lite mer sommar och så än vinter, och att först var det en tjejgrej med chinos men nä nu är det mer än killgrej, känns lite pojkigt att gå runt i dom liksom! höhö, fast jag tycker att dom är fina ändå :) ska på skolan dårårårå.

vem vet vad som händer idag, kanske att jag skulle vara med ponthus? :) hope so!
har inte orkat sminkat mej idag så det ser inte ut som att jag har nå ögon, eller jo jag har concelear på nån finne jag hade fått......... och på min haka haha för ponthus gjorde den alldeles blå på ena sidan :o riktigt tjusigt!

men nu ropar pappa att jag ska stänga ner,,
tjinggg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0