godmörrn



nu har jag laddat ner sjätte sinnet, man kan ju undra om jag vill plåga mej själv eller nått? jag klarar ju inte av såna där filmer egentligen, men ändå ska jag se dom :o jag vet inte varför men jag vill det hihi! jag minns när jag såg sjätte sinnet första gången, kanske var i femman eller sexan? hanna hade med sej den till mej, det var första skräckisen jag såg. kunde inte sova riktigt på nästan en vecka och vågade inte gå runt ensam, jag svor på att aldrig mer se en skräckfilm haha! nu så minns jag inte riktigt vad den handlar om, det är väl den där pojken som ser döda människor så är det en farbror som ska hjälpa han? eller nått sånt.
,
nej men nu ska jag ta en snabbdusch, klä på mej, fika, byta i sängen och sen vet jag inte. vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0