godmörn

det har strulat med internet hela morgonen så sorry för jag inte bloggat men jag har ändå inte kunnat, mådde iallafall skit i magen igår efter chipsen och de, kunde inte somna ens! tack och lov ringde johanna och höll mej sällskap en timme iallafall :) sen somnade jag väl runt tre kanske? vaknade halv åtta imorse av magont, somnade om efter ett tag vaknade halv ett och nu mår jag prima!

har nyss ätit frukost och ska väl klä på mej nu, är ju lika bra det. ikväll ska ponthus sova här, vet inte vad vi ska hitta på! imorn har vi fem månader iallafall så då ska vi gå på bio, den där shutter island :) johan och sanna ska också med.

fan vad sugen jag blev på friterad banan nu! hehe ska lära mej hur man gör det så jag kan klara det utan mammas hjälp ;);) blir kanoners de!

aja hejss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0