georgia rule

nu har jag sett klart filmen, och jo den är bra den! det handlar om en tjej, rachel tror jag hon hette, som är en "trotsig tonåring" eller nått. så skickas hon iväg från californien till typ bushen där hennes mormor bor och allt är efter hennes regler, dvs georgia rule! sen handlar den om att hennes styvpappa knullat henne i typ 2 år förut, så då är allt upp till om mamman tror på rachel eller på styvpappan. fast rachel är hit och dit, ibland nekar hon det och ibland inte.. aja skitsamma, rekommenderar den iallafall!



jag vet inte vad jag ska göra idag, blir nog en lugn dag :) vill egentligen åka till stan och köpa massa saker som jag måste köpa men ett litet problem är ju att jag inte har några pengar haha, men snart är det ny månad och då blir det cash iallafall! då ska jag köpa en bikini, ny stav, väska, present till madde och amanda och leggins. sen måste jag ha pengar till att sola också! jag är liksom inge brun längre, pappa påpekade det till och med igår, huhu deprimerande.

aja vi hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0