fettisjävel

varför mår jag så dåligt så fort jag äter fettis saker ? :(

åt en billys för en halvtimme sen och nu ha jag asont i magen och skulle kunna spy upp den, igår åt jag rostat med massa smör till kvällsfika och då krånglade magen också. värst va de ju när jag knappt åt en halv chipspåse på eftermiddagen och hade svårt att somna på natten för jag hade så ont i magen,

men: när jag åt en fullkornsmacka imorse och åt vanlig mat på lunchen idag nej då mådde jag skitbra, men sen kom fikat fram på tjejgruppen och då krånglade de igen. sällan jag utan gosaker :o de funka ju inte, tror jag ha fått för mycket av de goda på sistone och nu säger de ifrån. men slutar jag äta sånt så kommer jag få ont nästa gång jag äter de å! :o

buhuhuhu, nu ska jag gå och lägga mej och ha ont i magen.
eller nej de ska jag inte alls de, jag ska gå och möta ponthus för jag skulle ändå ut me hunden,
pusssssssss!

gott! :(:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0