diva is the female version of a hustla

TJEEEEEEEENAAAAAAAAAAaaa

vart nå fel me blogg.se igår, dåligt sur jag vart. gick inte att gö nått!
imorse va jag me på gympan, handboll, fyfan va grym jag va jag gjorde mål och grejer!! och nu är jag as stel och känner att jag måste stretcha haha men ändå :) grym jag är.

nu sitter jag och linnéa i nått klassrum och jobbar me michael jackson, de är engelska;>
ska till karro efter skolan, fast först ska vi gå och köpa nått gott på coop. sen ta vi bussen så långt de går, sen ska vi gå därifrån och äta! de är längre än den "vanliga" busshållplatsen men man slipper den dödande backen som finns där, jobbig :o haha va bratigt de lät i mitt huvve när jag tänkte "så jobbig".. typ som sorry! haha, jag är nog en liten brat trots allt! eller inte.

nu ska jag säga hejdå,
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0