återanvändning



nu har jag kollat igenom en gammal påse med kläder som jag rensade ur garderoben i somras typ, men nu har jag plockat fram dom kläderna igen! jag la ju undan dom för jag vart less på dom, nu har jag inte sett dom på ett tag ju så nu är jag inte less på dom. kolla värsta tubtoppen jag hittade då, snacka om knallig! hah, fast jag satt den som kjol istället, bara testade liksom :) så är det mitt gamla punk nitband jag har också ;)

så kollade jag efter gamla jackor också, jag hittade en från typ sexan som jag deprimerande nog fortfarande kan ha. snacka om att inte växa nånting alls! det var liksom 3 år sen. jaja, så hittade jag två jackor som mamma köpt för länge sen, ena hade en väldigt knallig typ ljus turkos färg, eller det var nån konstig färg. så var det en grå metallic, fast ett minus är att det inte finns nån luva till nån av jackorna.. älskar luvor, det är ju dom som gör jackorna snygga.

men nu ska jag krypa ner i sängen med ludvig, han ska sova hos mej i natt :)
så jag skriver väl imorn, får se vad som händer då!
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0