usch

Tänkte säga godmorgon men kom på att det inte är nån god morgon, astrött och hungrig. Vill hem och sova.. minns inte ens att väckaren ringde imorse men tydligen hade den gjort det, pappa slet upp mej ur sängen tjugo över sju iallafall. Missade bussen och fick skjuts, skönt! Ska missa bussen varje dag händaefter höhö.. fast ne jag vill åka buss med Karro!

Har historia nu, fattar inte vad vi håller på med. Hade gjort nånting om boktryckarkonsten och gjort en keynote, det är en sån där sak man visar på typ tavlan med bilder och sånt fast på datorn, och jag skrev hela faktatexten där hah så jag kommer ju inte behöva läsa nånting!

Fattar inte vart min klass är, kanske är dom i klassrummet. Sitter ensam i datasalen ja! Förresten så kom pappa ihåg utvecklingssamtalet, usch..

Men nu ska jag gå och köpa en risifrutti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0