trött

Är verkligen astrött och har legat och sovit lite nu, vill bara sova hela kvällen.. orkar inte klä på mej finkläder och sånt där, men det är bara att rycka upp mej för jag tänker inte sitta inne ikväll!

Tar typ aslång tid för mej att skriva det här för jag blundar hehe.. gick iallafall bra på mötet, ser rätt positivt ut men man ska inte ropa hej förens tallen är fallen, som Karro sa. Dom ska be om mina bedömningsbetyg och sen ringer dom mej i veckan och säger om jag får börja eller inte. Får jag börja så blir det plugg hela lovet, men det blir det värt.


Ni får en gammal bild för jag är för trött för att vara med på bild, ska gå och leta upp nånting att ha på mej ikväll puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0