tr¨kigt

Du heter: linda
Smeknamn: ingenting
Låt just nu: lil wayne - spit in your face ♥
Beroende av: uppmärksamhet!
Vem behöver du mest just nu? jag behöver alla lika mycket såhär i juletid!
Vad tror folk om dig? jag vet inte, tror inte att man ska veta sånt
Stämmer det? om man inte frågar får man inte reda på nånting
Vad säger du för att imponera på någon? jag är batman
Hur imponerar man på dig? jag blir impad av folk som står emot grupptrycket, står för sina åsikter och är sej själva fullt ut :) jag tycker dom är så starka personer!
Brukar du skratta för dig själv? haha ja lite väl ofta
Vad står det i ditt senast inkomna sms? pappa säger att carina hämtar idag :)
Vart bor du? hemma
Trivs du där? yesyes!
Äger du några converse? ja, världsköna! fast nu är dom lite för kalla för att använda
Sprit, cider, vin eller öl? sprit
Vad har du för mobil operatör? telia.. s ä m s t
Är du allergisk mot något? sylt men det äter jag ändå!
Hur svarar du i mobilen? typ hallå
Vem ringde du senast? har inga pengar på mobilen
Vad sa den du senast pratade med i telefon? att han var i torpshammar, vart nu det ligger
Tycker du om din pappa? älskar honom!
Brukar du komma i tid? nja, inte min starka sida direkt
När mår du bra? när jag är med människor jag kan vara mej själv med
När blev du fotad senast? amen du vet alla smygfotar mej vaaarje dag assååå..
Hur känner du dig nu? kanske lite trött?
Vanligaste färgen på dina kläder? svart och grått tror jag
Vad tycker du om fötter? störande små saker.
Är du smart? smartast
Är du aktiv i skolan? nu har jag inte så mycket annat till val, ska liksom plugga ikapp en termin på nån vecka :):):)
Vad saknar du? ponthus
Hade du en bra kväll igår? arå
Favorit dryck på morgonen: redbull
Rakar du benen? ao
När går du och lägger dig? när jag vill sova
Är du blyg? ja rätt så
Sysslar du med någon idrott? neheru!
Mail eller brev? åhh brev! :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nepp
Har du spytt offentligt? haha ja..
Använder du stjärnor eller kajal? nejtack, kajal isf
Är du nöjd med ditt liv? jadå :)

Kan du:
Gå ner i splitt? nej men det är mitt mål, snart så!
Skriva med båda händerna?
blir väl inte alltför fagert med vänstern

Vissla? jappp
Blåsa en bubbla? proffs på deja
Rulla din tunga i en cirkel? nu förstår jag ingenting
Ha dina ögon i kors? afan
Nudda näsan med tungan? nej jag har en piercing i vägen
Dansa? HAHA NJAAA.....

Vem var den senaste personen:
Du nuddade? är väl karro de!
Du pratade med i telefonen? pappa
Du kramade? karolina

Du skällde på? jag vet inte
Du sportade med? karro och madde på gympan idag! badminton vettu
Du kysste? min älskade ponthus :):)

Senast du:
Skrattade? på teatern
Grät? vet faktiskt inte
Filmen du såg? komisarie späck
Tuggade tuggummi? förut
Drog ett skämt? förut
Sjöng en sång? förut :)
Vad ser man utanför ditt fönster? snö
Lyssnar du på musik nu? nej
Vad har du på dig? vet inte tror det är kläder

Nio sista:
Senaste alkoholdrycken: minns inte
Senaste bilfärd: hem från teatern
Senaste ringda telefonsamtal: slösade min sista krona på karolina!
Senaste kyss: fortfarande ponthus
Senaste gången du grät: vet inte
Senaste måltiden: kakor på teatern :):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0