sov sött

Dag 17 ska ni få höra om mina drömmar, dom är inte små dom inte. Jag hoppas på för mycket ja!

Ska kliva in i duschen nu sen ska jag fixa med diskmaskinen. Är astrött och vill sova, funderar på att duscha imorgon men det kommer jag ju inte göra. Borde egentligen vara hemma imorgon för jag har lite feber och känner mej inte alls kry, men har varit ute och åkt epa ikväll så då kommer dom köra med "om du orkar att vara ute och åka så är det klart du orkar gå på skolan imorgon".

Åkte ju hem från skolan idag, om jag inte skrev det. Ponthus mitt hjärta kom hit och pussade på mej förut, älskar honom. Världsklass

Mina ögonlock är hur tunga som helst jag kan seriöst inte hålla ögonen öppna! Nejni det får bli en dusch imorgon istället känner jag.. godnatt♥


Sover. Hahahah töntN


Kommentarer
Postat av: madde

sv: haha! ja den sidan är roligare än min blogg tycker jag :D

2010-12-07 @ 07:46:55
URL: http://xomadde.blogg.se/
Postat av: madde

bara några dagar kvar som vi får hålla ut på bajsskolorna får vi hoppas! :)

2010-12-07 @ 07:47:30
URL: http://xomadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0