sammanhängande känner ja

Imorse skjutsade far min mej till ponthus halv tio typ, tänkte inte sätta mej utanför solariumet och vänta på att de skulle öppna precis. Men a när jag kom dit så somnade jag och sov i några timmar(y) så solade vid ett istället, och man ska ju inte duscha på tre timmar efter man solat så jag väntar på att klockan ska bli halv fem ja.. sen är det bara att välja kläder. Gruvar mej haha

Vill ringa alla mina vänner efter tolvslaget och säga gottnytt år men har inga pengar huhu så får väl skicka ett fult sms då.. måste fylla på mobilen, tycker mycket mer om att prata i telefon än att smsa. Får bara ont i handen haha..

Åh och vet ni, ponthus är hundvakt till värsta rottweilern nu eller hur det stavas, är lite smårädd för stora hundar så satt den och stirrade på mej medans jag åt haha vart ju skakis ja :( fast den är snäll! Fick prova gå med den också när vi var ute, men den var lite för stark. Är van med våra småhundar ja :')

AJA

Skriver väl senare och lägger ut bilder på vad jag ska ha för nått på mej, antar ja.poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0