jag är fan duktig!!

Vad har jag gaggat i då? Att det går dåligt för mej i skolan, så illa var det ju inte! Är ju förtusan duktig ja :D fick jag höra idag iallafall, behöver höra det oftare för nu är jag typ asglad hehe :)

Fick höra att jag hade vg i engelskan men asså det KAN inte stämma, har inte gjort nånting dom senaste lektionerna och förstår verkligen inte språket. Det måste vara proven vi gjorde i början, men ett vg satt inte fel!

Sen matten var inte heeelt ig fick jag också veta, det var bara ig varning så nu ska jag gå och plugga matte som satan och komma ikapp! :) måste göra alla prov jag missat också! Sen på idrotten var inte läraren så nöjd med min insats hehehe.. är man lat så är man! Men hade för mej att jag iallafall varit med på hälften av lektionerna vi haft hittills men så var det inte haha. Så måste börja vara med på den också då!

Men sen hade jag g i resten, förutom lite halvtaskigt med inlämningar i svenskan plus att jag hade vg i multimedia :) det är det med kodning och flashfilmer.

JAG ÄR SÅ JÄVLA STOLT ÖVER MEJ SJÄLV! Vad glad jag blir, jag blir så nöjd! :D jag är ingen loser kan ju jag å. PUSS På dEt!



Och idag ska jag bleka håret, vara med Ponthus och skryta om mina vgn :):):)

Kommentarer
Postat av: En liten bildblogg av Felicia Karlström

Vad roligt det gick bra ! :)

2010-12-02 @ 18:41:24
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/
Postat av: elin

VA GLAD JAG BLIR :D:D:D<3

2010-12-02 @ 20:14:50
URL: http://elinchristines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0