hmm

Ja idag är det onsdag, klockan är tio över sju och jag klev upp halv sju fast jag har sovmorgon till kvart över tio, nice! Haha kunde inte sovit en sekund längre. Gick och la mej innan nio igår så vid nio slocknade jag.. minns att jag vaknade nån gång runt fem i natt också och var jättepigg haha, fast jag kunde ju somna om iaf :)

Nej men har ett möte på umo klockan nio också, så ska ta åtta bussen härifrån. Sen får jag väl se vad jag gör mellan kvart över nio och kvart över tio för det jag ska göra kommer gå skitsnabbt.. men aja. Plikten kallar!


Mitt hår har blivit as slitet så jag kan inte ens borsta det när det är blött för då tappar jag halva håret jag har på huvvet typ.. så jag somnade med blött oborstat hår igår, härligt när man inte ska platta håret va? Nej men jag vill ha långt och fint hår till sommaren så nu får det vara fult. Tur jag har min håriga puppa jag kan dra över huvudet!! Höhö

Kommentarer
Postat av: issa

åhh samma här, fast jag vägrar somna med blött hår för jag tänker då minsann inte platta det! :) För det har faktiskt jag slutat med! hihi

2010-12-08 @ 11:32:19
URL: http://ibergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0