ett ögonblick

Dag 8



Oj den här var svår. Ett ögonblick? Vet inte vad det är egentligen men det är väl en väldigt kort stund som kanske betyder nånting, eller har jag fel..? Äh jag kör på en sak som gick väldigt snabbt, var ju inget speciellt ögonblick men fort gick det :D

Och det var i somras när jag var i Stockholm med gården, så åkte vi på grönan och jag hade bestämt mej för att åka frittfall. Haha älska att Ponthus och Klas egentligen inte pallade men gjorde det bara för dom inte tänkte vara nå sämre än mej.. a men det blev inte bara frittfall utan det blev frittfall TILT! Och det hade jag inte bestämt mej för :o uscha!

Var iallafall bland det värsta jag gjort haha, jag var så rädd när vi satt däruppe så det kom tårar och jag bara skrek att jag inte ville, Klas trodde att jag tänkte spänna av mej bältet och hoppa hah men så långt gick det ju inte.. fast jag skulle nog kommit ner långsammare om jag gjorde så!

Aja det var ashemskt iallafall och jag kunde inte gå eller prata efteråt för jag skakade så mycket, var väl chocken eller vad det nu var. Vet inte. Tror jag skrek hela vägen ner också höhö.. älskar Ponthus ba när dom släppte och vi började åka "Oh jävlar" lät helt lugn men ändå chockad hahha..

HEMSKT.

Bildbevis


Vilka miner vi kör med hah, där sitter jag och bölar iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0