bussjävel

Godmorgon vännerrr

Väntar på att bussen ska komma nu, eller a jag är inte ute på busshållplatsen utan jag sitter inne! Ska ta åtta bussen men den är så jobbig, ibland kommer den tio i, ibland hel och ibland tio över.. asjobbigt. Läju ska komma tio över nu när jag tänkt gå ut till tio i.. men det är ju bäst att vara på den säkra sidan! Annars måste jag gå till skolan och det vore ju mindre roligt.

Vi har nån special dag för det är typ volleyboll turnering eller nått, ska plugga rester och sådär tror ja. Så jag får ta med mej barnskötarboken och läsa då haha.. det är det jag och mina kompanjoner får göra på håltimmarna, sitta i biblioteket och plugga medans alla andra barn är i uppehållsrummet och har kul.. ska verkligen bli klar med det här nu så jag också får vara med och leka <3<3<3


Försökte mej på att göra en fläta i luggen men det ser bra konstigt ut, fast såg nu att den inte ens syndes på bild haha, men jag måste ha den för luggen är krullig och jag tänker då inte platta håret mitt :) ska ju bli långhårig ja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow, vilken snygging! :o

2010-12-21 @ 20:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0