bilder från julafton


Mamma, jag, lukas, ludvig & linus


linn & jag

ludvig & pappa tomten :)

mammas grymma kamera! höhö..

Ikväll har jag kollat på desperate houswives & varit med ponthus, fast han ville inte se lika mycket som jaag.. skulle kunna sitta hela natten, värsta spännande nu! Men ska dra hit han imorgon kväll så ska vi ha en uppesittarkväll :D fast vi hade egentligen planerat att kolla på simpsons-maratonet men sen så trillade den där boxen ner i en av julklapparna så mjaa.. äh vi får se, han läju vilja se på simpsons han hihi

Imorgon väntar även mellandagsrean med karro :) och kanske janine ryktas det om! Hoppas jag hittar nånting för jag känner för massssa nytt i garderoben, men brukar inte hitta nånting i min smak. Varken på rea eller inte rea! Är väl lite kräsen på kläder antar ja, eller så är jag snål helt enkelt. Tror de ja..

Kommentarer
Postat av: Linn

Hahah sjukt smickrande bild!! :P

Passade klappen bra? Annars får du byta! :)

2010-12-26 @ 11:17:22
URL: http://linyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0