älskling älskling älskling

Hahah mitt hår blev inte bättre för fem öre!! Ingen skillnad alls förutom att det blev gulare, men vet ni vad nu skiiiiter jag i dedär. Det får vara som det är tills efter jul för nu ska jag inte kasta bort mer pengar. Det går nog inte att bleka mitt hår nå mer, får vänta tills sommarn då det bleks av sej själv! Men ska göra ett försök på att färga det ljusare iallafall :)

NOG OM HÅR!

Har ju varit med världens underbaraste Ponthus idag, eller ikväll han kom typ åtta. Det är så mysigt att få ligga och krama honom, prata, dela funderingar och bara vara.



Min lilla älskling:') vill bara pussa på honom ännu mer nu när jag tänker på honom..

Men imorn är det fredag :D vad s k ö n t ! Ska ju dessutom till timrå, hoppla! Spännande, bra nervös om ni ville veta. Har dagen och kvällen planerad, tror det blir en bra fredag! Eller det som sägs på timrå gör väl iof hela kvällen..

Ska gå och lägga mej så jag orkar med morgondagen, sov gott!

Kommentarer
Postat av: ChristianBorg

Använd depend cosmetics blekning! :D Deeeen är bäääääääst!

2010-12-03 @ 09:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0