äckelnyår

Nu är jag bra less. Och arg, irriterad och ja allt dåligt är ja. Fy.

Blir ingenting här på nyår iallafall.. eller jo om ingen dricker för mamma och pappa ska hem och kolla sa dom :s och känner att det blir ingen som vill komma hit om dom inte får dricka, blir jag madde och karro som sitter och lodar i min soffa isåfall då höhö.. asså jag vet inte vad jag ska göra på nyår. Hur blir det nu då?

Känner ett stort behov av att prata med Karro men har låst in mej i Linus rum för jag är så irriterad och här finns ingen telefon haha.. gud vad töntig jag är egentligen.

Vill ha pengar på mobilen.



Två bilder från förra nyår. Hos sanna i ljusta!

Kommentarer
Postat av: looookaass

lås ut dom. eller göm de...

2010-12-16 @ 22:06:48
Postat av: madde

håller med din bror jag :D haha smart han är!

men jag ska försöka övertala min pappa idag, får se hur det går..

2010-12-17 @ 07:43:49
URL: http://xomadde.blogg.se/
Postat av: emma

haha fin bild du har på oss två lindis :*

2010-12-18 @ 02:03:15
URL: http://hejjemmas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0