yr i bolleN

åkej då var det dags att försöka sova då.. kommer gå kung! (y) eller inteee, är helt till mej fast ändå lite trött. men alldeles för spänd för att kunna somna! fast nejjj det är när man säger sådär som man INTE somnar, jag tar tillbaka det! jag kommer somna på stört, guuuud vad trött jag är. kan knappt hålla ögonen öppna!!

ah fast tingeling filmen var iallafall skitsöt, haha gudanes! asgullig film. trodde jag skulle lessna efter ett tag men inte då, såg hela utan en enda paus! hängde inte ens med i vad karro smsade om för jag var så inne i filmen.

men nu är det sluttappen då, som mamma alltid brukar säga. fattar ändå inte riktigt, vadå tappen? vilken tapp? vad betyder tappen då, är det ens ett ord?

godnatt......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0