vikingarna

godkväll

har spenderat min kväll med issa då! satt vid sibylla sen kom corne och jessica och höll oss sällskap, gick och satt oss bakom husen och pratade :) efter dom två dragit kom claudia och joinade oss. satt och pratade och lyssnade på musik! gick till ok efter ett tag och köpte cola, då hoppade robin, andreas, emmeth och simon av bussen så har vi varit lite med dom. alla dom stack till bandsjön men då var jag redan så nerkyld så jag drog hem ja.

har fikat och pratat med mamma i en timme typ, nu ska jag passa på att spela the sims medans linus är borta. älskart!! asså inte att han är borta utan the sims haha, så jag har vad jag gör ja ;) uppdaterar senare!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0