test

100 frågor

1. Hur gammal är du om fem år?
20, fyller 21 till och med tjohoo :)

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
mina klasskompisar t.ex!

3. Hur lång är du?
159, hm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
öh jadu, säg det. tingeling

5. Vem ringde du senast?
cicci

6. Vem ringde dig senast?
elin

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
amen hahahah å

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
beror på vad det handlar om, men jag tycker om att prata i telefon ja!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
gifta (y)

10. När såg du senast din mamma?
några minuter sen :)

11. Vilken ögonfärg har du?
gröna typ

12. Vem strulade du senast med?
ponthus såklart

13. Vilken är din favoritjulsång?
en stjärna lyser så klar hihi :)

14. Vilken är din favoritplats?
borta bra hemma bäst..!

15. Vilken plats föredrar du minst?
jag vet inte

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
miami :D:D eller ja jag hoppas väl på det iallafall..!

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
att en älg skulle sticka in sitt huvud genom min dörr också skulle jag vakna med det där mega huvudet bredvid mej hahahah helt seriöst!! helt ofarliga är dom, det visste jag. tyckte bara inte det verkar så kul! därför sov jag alltid med stängd dörr ;)

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
hmm jag vet inte

19. Hur stor är din säng?
jag vet inte, 110 eller 120

20. Har du stationär eller bärbar dator?
bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
kör på naket ja!

22. Hur många kuddar har du i sängen?
två fast jag sover bara på ena, fast när ponthus är här får jag ta den andra som är typ platt.. för han envisas med att den sköna är hans :o

23. Hur många landskap har du bott i?
ett, aldrig tagit mej utanför timrå trots alla flyttar höhö

24. Vilka städer har du bott i?
ingen.. bara bott här i byn ja ;)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
strumpor

26. Är du social?
för det mesta :)

27. Vilken är din favoritglass?
piggelin och ben&jerry cookie dough, mmm!

28. Vilken är din favoritefterrätt?
gino! massa frukter med vitchoklad som får vara inne i ugnen så det chokladen smält och frukterna blir mjuka och goda, med massssa glass :)

29. Tycker du om kinamat?
ja gud ja!

30. Tycker du om kaffe?
inte det minsta

31. Vad dricker du till frukost?
mjölk tackk, fast om jag är borta dricker jag juice för det har aldrig vi. därför känns juice så speciellt hihi

32. Sover du på någon särskild sida?
nä, det är väl olika. fast kan inte somna på magen

33. Kan du spela poker?
njae kan jag väl inte påstå.. kör bara på ja!!

34. Tycker du om att mysa/kela?
älskart!

35. Är du en beroendemänniska?
jepp

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
joanna :)

37. Vill du ha barn?
ja hihi :)

38. Kan du några andra språk än svenska?
nja engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
nepp

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
bassäng!!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
god mat och godis hehe :(

42. Äger du dyrbara smycken?
vet inte, dom sakerna som är äkta har jag fått och jag vet inte hur mycket dom har pyntat upp för smyckerna precis!

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
2 and a half men

44. Kan du rulla med tungan?
min tungpiercing förstörde den talangen

45. Vem är den roligaste människan du känner?
åh det är alldeles för många :D

46. Sover du med gosedjur?
hehe ibland (a)

47. Vad har du för ringsignal?
taio vruz - dynamite

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
vet inte

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
min adidasväska

50. Flirtar du mycket?
nej jag har min ponthus ja

51. Kan du byta olja på bilen?
men nej :o

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
nope

53. Vilken var den senaste boken du läste?
höhö jadu.. så länge sen så jag minns inte

54. Läser du dagstidningen?
kan läsa horoskopen ibland

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
nepp

56. Dansar du i bilen?
haha jomen visst, ställer mej och shejkar loss ja

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
var väl nån i bilen imorse, men kan då inte minnas vilken. mix megapol tror jag

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
vet inte..

59. När var du i kyrkan senast?
begravningen.

60. Vem är din favoritlärare på högstadiet?
roger & danne :(

61. När campade du senast i ett tält?
i stockholm med gården

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
läju har varit älskling :)

63. Vad lyssnar du på just nu?
ingenting

64. Har du varit med i tidningen?
jaharu

65. Vad är det konstigaste du ätit?
haha vet inte.. har väl ätit lite olika ja

66. Vem såg dig naken senast?
du får tre gissningar

67. Vad är det för färg på din tandborste?
rosa & vit

68. Hur imponerar man på dig?
jag vet inte, vara sej själv och stå för vad man tycker

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
ingen

70. Har du någon piercing?
yes

71. Din största vinst?
jag har bara vunnit på alltid vinst :(

72. Civilstånd?
poppe!

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
blogg.se, facebook

74. Är du fåfäng?
nä tycker jag väl inte

75.  Ångrar du någonting du gjort?
nått så jävelst

76. Hur gammal är din pappa?
43

77. Vilket är ditt drömjobb?
hmm jag vet inte, har inget vidare drömjobb ja inte

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
för mycket

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
kanin, hamster, hundar, katter, ormar & fiskar

80. När vaknade du idag?
halv sju

81. Svär du ofta?
nä tycker jag inte

82. Sverige när det är som bäst?
skulle vilja säga sommar men det är inte ofta vi får riktiga somrar här inte

83. Kan du åka slalom?
jorå, fast tappade talangen lite när jag började med snowboard

84. Vad har du ätit i dag?
macka, ris & korvstroganoff, piggelin, macka & popcorn

85. Vad har du för utbildning?
försöker skaffa mej en media utbildning!

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
jag tycker om mina ben när dom inte ser tjocka ut haha, fast dom hade kunnat fått vara liite längre! lite jobbigt att hitta byxor som passar

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
mina höfter & rumpan

88. Vilken är din bästa egenskap?
jag vet inte

89. Vilken är din sämsta egenskap?
"lätt att se i backspegeln och skilja rätt från fel", det är jag det

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
öh..

91. Saknar du något?
ja

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
arå det är alltid kul!

93. Vad gör dig ledsen?
minnen av personer & stunder som inte finns längre

94. Vad gör dig glad?
uppskattning från andra

95. Har du varit gift eller förlovad?
nej, väntar med det ja

96. Vad ska du göra i helgen?
på lördag ska jag vara med ponthus för vi har våran elfte månadsdag

97. Vad är det knasigaste du gjort?
för mycket!

98. Vad har du för laster?
vaa?

99. Vem är din förebild?
vet inte :)

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
sooova!


Kommentarer
Postat av: issa

sv: haha ja! värsta spionen kan man va :D

2010-08-26 @ 23:00:00
URL: http://ibergman.blogg.se/
Postat av: issa

Linda! Även fast vi inte är som förut, så ska du veta att jag älskar dig!

2010-08-26 @ 23:06:29
URL: http://ibergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0