sommar 10

tänk att nu är det nästan en helt år tills det blir sommar igen. varför går alltid somrarna så snabbt och vintern så grymt långsamt! jag skulle vilja att det var helt tvärtom. och nu när jag sitter här och ska tänka igenom sommarn så kommer jag inte ens ihåg vad jag gjort.

fast jo,

första dagen på sommarlovet kommer jag ju ihåg. då var det ju party hos janine!


ronja kom till sverige och hälsade på


alla kvällar vid bryggan i sörberge


det blev ett till party..! fast här är bara förfesten


var på norra berget och myste på med claudia en dag!


det blev en lugn midsommar, först på norra med fam sen hos robin mer några


stockholm med gården!!!


alla kvällar i bandsjön


när nina kom var självklart en höjdpunkt eftersom jag träffar henne så sällan!


stugan


sen har jag ju varit på gröna lund en till gång, stugan en till gång och haft jättemysiga och roliga dagar med min älskling. men det har varit en tuff sommar för släkten som har fått varit med om två begravningar av släktingar under bara en månad. men det är fortfarande ofattbart för mej.

tack för sommar 2010! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0