Utkast: Aug. 13, 2010

FÖRLÅÅÅÅÅT

för dålig uppdatering men grejen är den att jag var på grönan igår! inte hade jag tid att blogga då inte, klev upp typ astidigt och for iväg. med mej hade jag ponthus, vi kom väl till själva grönan runt ett och for hem typ halv nio. heela vägen upp till timrå.. kan ju säga att dedär med gröna lund ska man bara göra en gång per år, och vi två hade ju redan gjort den gången så det kändes inget särskilt. men det var ju kul ändå förstås!

har gjort min sista dag idag också, underbart. nu är det över! då är det bara lönen som saknas då :D åh, så är det ju fredag den 13e idag.. undra vad jag får för otur den här gången då? nej men jag brukar inte få det, det är ju bara skrock såklart. en helt vanlig dag!


ponthus påväg dit

gos

grönan

haha hemsk bild..

lustiga huset

ska käka och åka till skönsberg nu hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0