uscha

idag har jag haft fullt upp på jobbet, skönt!! faktsikt så är det bättre än att bara sitta.. har bäddat ALLA sängar och bytt och sånt där, varit och spelat med tant anna & magnus i två timmar, tömt diskmaskin och sådär! hjälpt till med tvätten har jag också gjort, duktig tjej!

också såg jag värsta hemska grejen på oprah, det var en man som blev sexuellt utnyttjad av sin mamma när han var 10 ÅR ;o hemska jävla människor det finns, hon slog han och grejer och tvingade han att ha sex med henne och om hon inte fick orgasm så slog hon honom ännu hårdare :s fy tusan vilken äcklig morsa, borde inte få finnas. det gjorde hon inte nu längre heller, förstört barnet... han visste inte ens vad dom höll på med förens han kom upp i tonåren, hon fortsatte ju med det där hur länge som helst.

äckligt.

men det säger jag hejdå.. tänkte baka lite med nu har jag inte lust med det längre, tror jag ska byta i sängen för jag har spillt choklad så det ser ut som jag har skite på kudden höhö.. sen kommer Ponthus! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0