södra berget

godmorgon godmorgon!

idag har jag dragit på mej mjukisbyxorna & tjocktröjan, för idag ska vi ju till norra berget! ingen aning om vad vi ska göra där men vi ska väl vara ute och lära känna varandra, typ. kan ju hoppas att det går bättre med det idag än igår! hehe dessutom har jag packat med långkalsonger, en till tröja och strumpor. vill inte frysa! letade efter paraplyet också men det hittade jag inte, det som skulle behövas egentligen för himlen ser inte alltför lovande ut.

och fatta vad skönt det var att somna igår, somnade senast halv tio. jag har sovit ut så himla bra! tänker gå och lägga mej tidigt ikväll igen, okej det ska man egentligen göra varje kväll nu.. måste vänja mej med det. men det kommer säkert gå bra!

men nu måste jag klä på mej, bussen går om tio minuter
pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0