skönsberg



hejhejj

har spenderat kvällen i skönsberg, var ju först hos erik med ponthus sen gick vi ner till hemköp där det var lite folk. hann nästan inte ens komma fram innan jag, linnéa, ponthus, basil, erik och elin gick hem till basil för att se hans nya ödla. en leugan, kändes lite skumt att klappa den! satt där och snackade ett tag sen vart jag, linnéa och ponthus less och drog upp till kyrkan där några satt och rökte vattenpipa. var väl där ett tag, gick och köpte mej en piggelin gjorde jag också! sen åkte jag och ponthus hem runt halv tio, skjutsade hem han. så har jag ätit och sådär, ska snart försöka sova. ska ju upp innan sju imorgon, har fått beskrivningen till vart det är jag ska nu iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0