pardag ;D

kom på att jag har ju inte lagt ut nånting annat än dåliga webcam bilder på hur länge som helst :o så idag hänger kameran med, nu ska vi ner till timrå och träffa linnéa och nijat iallafall. ska bara klä på mej och sådär först sen drar vi oss!

hahah värsta pardagen det blir idag, bra fult, nu ska vi vara med nijat och linnéa sen ska vi kanske vara med karro och andreas hahah, jaaadu! känns det som att det bara blir massa pussbilder eller.. nejdå! men ja jag läju inte komma hem i mellan, eller jo kanske, vi får väl se :) men nu måste jag passa på att välja kläder medans ponthus är på toa för han får damp på mej när jag byter om typ fyra gånger innan vi kommit utanför dörren, hehe ooupsi..

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0